Odeslání zboží probíhá prostřednictvím prodejce (s výjimkou nepředvídaných přepravních společností a/nebo jiných událostí, které mohou v omezených případech trvat až 15 dní).
Prodávající je informován v odběrních lhůtách o termínu vyzvednutí zboží.
Objednávky zadané do 17:30 ve všední dny (pracovní dny, tedy pondělí až čtvrtek) jsou zpracovány a expedovány následující pracovní den po zadání objednávky.
Pokud zadáte objednávku v pátek do 17:30, zpracování a odeslání proběhne následující pracovní den (následující pondělí).
Doručení probíhá do 24/72 hodin od prodejců na italském území (s výjimkou nepředvídaných přepravních/kurýrních společností, různých druhů nepříjemností, vyšší moci). Objednávky nejsou zpracovávány ani odesílány o státních svátcích.
U objednávek zadaných po uvedené době je zpracování a odeslání naplánováno na druhý pracovní den po objednávce.
Objednávky nejsou zpracovávány a odesílány o víkendech (sobota a neděle) a svátcích.
Jednotná cena za dopravu ve výši minimálně 8,50 € (mohou existovat příplatky pro znevýhodněné oblasti, ostrovy, palivové příplatky) platí, pokud zakoupíte více produktů od jednoho prodejce, jinak budou dodatečné náklady na dopravu účtovány za každého prodejce, od kterého jste koupil. Cena platí pro libovolné množství zakoupených produktů.
!!! DOPRAVA ZDARMA PŘI OBJEDNÁVCE NAD 89 €!!!

OCHRANA SHOPGANJA
Zadali jste objednávku tak, že jste správně provedli všechny kroky, zadali všechny správné údaje, ale zboží nedorazilo? Požádejte o pomoc prodejce, pokud vám nikdo nepomůže nebo nedostanete adekvátní pomoc, vrátíme vám peníze! Zanechte zpětnou vazbu prodejci a pomozte ostatním uživatelům a Shopganja poskytovat lepší služby!
Dále Vás informujeme, že v měsících červenec, srpen, prosinec a leden může docházet k dalším zpožděním dodávek, jelikož se kurýrní služba předem omlouvá, je to z důvodu nedostatku personálu pro řízení svátků kurýrů.

NÁROKY NA VRÁCENÍ PENĚZ ZA ZAŠKODNĚNÍ ZBOŽÍ

Zboží nafoťte, obal uschovejte a s rezervou se podepište pro případ poškození

Fotografie balíku, obalu a poškozeného zboží

V případě poškození musí reklamace obsahovat 3 fotografie zásilky, obalu a zboží:

Fotografie celého balíku tak, jak byl doručen kurýrem při doručení a s viditelným štítkem/páskou kurýra. Kurýři vyžadují doklad o tom, že balíček byl vyúčtován a odeslán jejich společností.

Fotografie vnitřního obalu, který chránil obsah během přepravy. Nezbytné je mít fotografii dodaného zboží. V případě skrytého poškození je zjevně zboží vyjmuto z původního obalu, aby bylo možné deklarovat poškození. V takovém případě ji bude muset příjemce přebalit a vrátit zpět do krabice.

Fotky poškození a ani jeden detail. Reklamace poškození nebo manipulace musí být doložena fotografiemi dokumentujícími zjevné poškození balíku a/nebo zboží v něm obsaženého mobilizací balíku.

Skladování obalů

Připravený obal musí odpovídat našim Směrnicím pro balení a musí být vždy uschován pro případný znalecký posudek až do převzetí a/nebo vyřešení případu. Dopravce nebo pojistitel si může při určitých příležitostech po zahájení vyšetřování vyžádat další fotografie balíku nebo nákladu.

Nemám žádné fotografie, neuchoval jsem obal, nepodepsal jsem s rezervou

Není možné zahájit žádné kompenzační řízení, zjišťování odpovědnosti dopravce, pokud je zákazníkem

Neobsahuje fotografie poškozeného zboží a obalů, abychom zajistili soulad s našimi pokyny pro balení.

Zlikvidovali jste poškozený obal balíku, který brání odborníkovi kurýra v kontrole balíku za účelem zjištění odpovědnosti.

Nepodepsané se specifickou rezervou poškození při dodání krku se zjevnými známkami opotřebení. V případě zjevného poškození obalu vyžaduje kurýr a pojišťovna nahlášení konkrétního znění škody. Posledně jmenovaný nemůže mít generickou povahu („Podléhá kontrole“), ale podle stálé judikatury a doktríny musí mít konkrétní označení („Poškozený/Díra/Rozdrcený balíček“) a musí být dopravci známy v době dodání. vedle podpisu v PODS.